POLITYKA PRYWATNOŚCI
Impel Business Solutions ul. Słonimskiego 6, 50-304 Wrocław, będąca częścią Grupy Kapitałowej IMPEL, właściciel serwisu stacjarekrutacja.pl, zwana dalej „Właściciel serwisu” dokłada odpowiednich starań, aby chronić prywatność osób korzystających z jej serwisów.
W celu realizacji zasady zgodnego z prawem, rzetelnego i przejrzystego przetwarzania Twoich danych osobowych w trakcie korzystania z naszych usług, przyjmujemy dokument zwany Polityką Prywatności, w którym wyjaśniamy podstawy, cele oraz sposoby przetwarzania danych osobowych.
Polityka Prywatności określa także w jaki sposób dbamy o Twoje dane osobowe i Twoje prawa.
1. DEFINICJE
Impel Business Solutions, stacjarekrutacja.pl, Właściciel Serwisu – Impel Business Solutions, ul. Słonimskiego 6, 50-304 Wrocław.
Pracodawcy – pracodawcy oraz agencje doradztwa personalnego zgłaszające zapotrzebowanie na pracownika o danych kwalifikacjach.
RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Serwis – serwis internetowy należący do Właściciela, w ramach którego świadczy on swoje usługi. Serwis umieszczony jest pod następującym adresem: www.stacjarekrutacja.pl.
Ustawienia (Prywatność) – funkcjonalność Serwisu, pozwalająca Użytkownikowi korzystającemu z wybranych usług na spersonalizowanie tych usług, w tym samodzielne modyfikowanie ich zakresu oraz wybór preferencji odnośnie do ochrony jego prywatności.
Użytkownik – pełnoletnia osoba fizyczna, która korzysta z usług oferowanych przez Właściciela Serwisu.
Ty, Twój – Użytkownik.
W Polityce Prywatności używamy także nazw poszczególnych usług i funkcjonalności (np. Rekomendowane oferty pracy).
2. KTO JEST ADMINISTRATOREM TWOICH DANYCH OSOBOWYCH I JAK MOŻESZ SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ?
Właściciel Serwisu jest administratorem Twoich danych osobowych w związku z korzystaniem z Serwisu.
W razie pytań dotyczących przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci praw, skontaktuj się z nami:
a) za pośrednictwem naszego formularza kontaktowego lub
b) z naszym Inspektorem Ochrony Danych, Panem Kamilem Wojciechowskim: drogą mailową na adres: iod.ibs@impel.pl
3. JAKIE DANE OSOBOWE PRZETWARZAMY, W JAKICH CELACH I NA JAKIEJ PODSTAWIE PRAWNEJ?
Rodzaje usług.
Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu świadczenia usług takich jak: rekomendowane oferty pracy w Serwisie, wyszukiwarka ofert w Serwisie, aplikowanie na oferty pracy, obsługa zapytań formułowanych na formularzu kontaktowym dostępnym na Serwisie.
Zakres danych.
W tym celu przetwarzamy dane osobowe dotyczące Twojej aktywności w Serwisie, to znaczy: dane dotyczące oglądanych przez Ciebie ofert pracy i ofert edukacyjnych, jak również dane dotyczące sesji, Twojego urządzenia oraz systemu operacyjnego, przeglądarki, lokalizacji oraz unikalnego ID.
Podstawa prawna.
Niezbędność do wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną (art. 6 ust. 1 lit. b RODO). W przypadku danych, które nie są niezbędne do świadczenia określonej usługi, przetwarzanie danych osobowych opierać się może o Twoją dobrowolną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Statystyka korzystania z poszczególnych funkcjonalności Serwisów oraz ułatwienie korzystania z Serwisu i aplikacji mobilnej oraz zapewnienie bezpieczeństwa informatycznego Serwisu.
Zakres danych.
W tych celach przetwarzamy dane osobowe dotyczące Twojej aktywności w Serwisie, takie jak: odwiedzane strony i podstrony Serwisu oraz ilość spędzanego na każdej z nich czasu, jak również dane dotyczące Twojej historii wyszukiwania i wysłanych aplikacji na oferty pracy, Twojego adresu IP, lokalizacji, ID urządzenia oraz dane dotyczące przeglądarki oraz systemu operacyjnego.
Podstawa prawna.
Zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), której wyrażenie przez Użytkownika pozwala Właścicielowi Serwisu na ułatwienie korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną oraz na poprawianie funkcjonalności tych usług.
Ustalenie, dochodzenie i obrona przed roszczeniami
Zakres danych.
W tym celu możemy przetwarzać niektóre dane osobowe podane przez Ciebie w Profilu, takie jak: imię, nazwisko, data urodzenia, dane dotyczące korzystania z naszych usług, jeżeli roszczenia wynikają ze sposobu, w jaki korzystasz z naszych usług, inne dane niezbędne do udowodnienia istnienia roszczenia, w tym rozmiarów poniesionej szkody.
Podstawa prawna.
Nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ustaleniu, dochodzeniu oraz obronie przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami i innymi organami państwowymi.
Rozpatrywanie skarg i wniosków, odpowiedzi na pytania
Zakres danych.
W tym celu możemy przetwarzać niektóre dane osobowe podane przez Ciebie w serwisie, jak również dane dotyczące korzystania z naszych usług, będących przyczyną skargi lub wniosku, dane zawarte w dokumentach załączonych do skargi lub wniosku.
Podstawa prawna.
Nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na poprawie funkcjonalności usług świadczonych drogą elektroniczną oraz na budowaniu pozytywnych relacji z Użytkownikami, opartych na rzetelności i lojalności.
4. W JAKI SPOSÓB OCENIAMY TWOJE ZAINTERESOWANIA I PREFERENCJE?
Nasz serwis ma na celu jak najlepsze dopasowanie ofert pracy oraz wszelkich komunikatów marketingowych do Twoich zainteresowań i preferencji (profilowanie). W celu przekazania Ci jak najbardziej przejrzystej informacji poniżej opisujemy, na czym polega profilowanie.
Zakres danych.
W tym celu przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas uzupełniania formularza rekrutacyjnego (w szczególności dane zawarte w Twoim CV), jak również dane dotyczące Twojej aktywności w Serwisie, rejestrowane oraz przechowywane za pośrednictwem plików cookies, w szczególności informacje o wysłanych aplikacjach na oferty pracy z urządzeń mobilnych i odsłonach formularza aplikowania niezakończonego wysłaniem aplikacji.
Podstawa prawna.
Zgoda (art. 6 ust.1 lit. a RODO), której wyrażenie pozwala na przetwarzanie danych osobowych gromadzonych w celu przesyłania informacji marketingowej lub też informacji na temat nowych ofert pracy lub innych treści, którymi zainteresowanie wyrażasz. Prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), w postaci przetwarzania danych osobowych w celu dopasowania i optymalizowania oferty oraz treści, zgodnie z Twoimi preferencjami.
5. CO SIĘ DZIEJE Z TWOIMI DANYMI OSOBOWYMI, GDY APLIKUJESZ NA OFERTY PRACY?
W przypadku, gdy korzystasz z usługi aplikowania na oferty pracy przetwarzamy Twoje dane osobowe takie jak: adres e-mail oraz dane zawarte w formularzu aplikacyjnym, dla celów prowadzenia statystyk oraz mierzenia ruchu w naszym Serwisie.
Nie przetwarzamy danych osobowych zawartych w Twoim CV umieszczonych na formularzu rekrutacyjnym, dla celów prowadzenia rekrutacji. W tym zakresie przetwarzamy Twoje dane osobowe jedynie na polecenie pracodawcy, który zamieścił daną ofertę pracy. Pośredniczymy jedynie w wymianie danych osobowych pomiędzy Tobą a pracodawcą i nie jesteśmy administratorem tych danych.
6. KOMU UDOSTĘPNIAMY TWOJE DANE OSOBOWE?
Przekazujemy Twoje dane osobowe następującym kategoriom odbiorców:
Pracodawcy
Udostępniamy Twoje dane osobowe pracodawcom korzystającym z naszego Serwisu. Do udostępnienia danych osobowych dochodzi w przypadku korzystania z usługi Udostępniania Profilu. Pracodawcy, którym udostępniamy Twoje dane osobowe samodzielnie określają cele i sposoby przetwarzania tych danych, nie podlegając w tym zakresie naszym poleceniom. W związku z tym nie ponosimy odpowiedzialności za ich działania i zaniechania.
Oferty pracy zamieszczamy na zlecenie różnych podmiotów, w szczególności Pracodawców z Grupy Impel. Aktualna lista pracodawców z Grupy Impel znajduje się tutaj: Lista-spolek-Grupy-Impel_1.9.2025-bk.pdf
Dostawcy usług
Przekazujemy Twoje dane osobowe dostawcom usług, z których korzystamy przy prowadzeniu Serwisu. Dostawcy usług, którym przekazujemy Twoje dane osobowe, w zależności od uzgodnień umownych i okoliczności, albo podlegają naszym poleceniom co do celów i sposobów przetwarzania tych danych (podmioty przetwarzające) albo samodzielnie określają cele i sposoby ich przetwarzania (administratorzy). Wykaz dostawców, z których usług korzystamy, znajdziesz tutaj. Wykaz jest na bieżąco aktualizowany.
Podmioty przetwarzające.
Korzystamy z dostawców, którzy przetwarzają Twoje dane osobowe wyłącznie na nasze polecenie. Świadczą oni dla nas usługę hostingu w chmurze obliczeniowej, dostarczają nam systemy do marketingu online, do wyświetlania powiadomień web push, do wysyłki wiadomości email, do analizy ruchu w Serwisie, do analizy skuteczności kampanii marketingowych.
Lokalizacja.
Nasi dostawcy mają siedzibę głównie w Polsce i w innych krajach Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG). Niektórzy spośród naszych dostawców mają siedzibę poza terytorium EOG. W związku z przekazaniem Twoich danych poza terytorium EOG zadbaliśmy, aby nasi dostawcy dawali gwarancje wysokiego stopnia ochrony danych osobowych. Gwarancje te wynikają w szczególności ze zobowiązania do stosowania standardowych klauzul umownych.
Masz prawo żądać od nas przekazania kopii standardowych klauzul umownych, określających odpowiednie zabezpieczenia, kierując zapytanie w sposób wskazany w punkcie 2 Polityki Prywatności.
Organy państwowe
Udostępniamy Twoje dane osobowe, jeżeli zwrócą się do nas o to uprawnione organy państwowe, w szczególności jednostki organizacyjne prokuratury, Policja, Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów lub Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
7. JAK DŁUGO PRZECHOWUJEMY TWOJE DANE OSOBOWE?
Dane osobowe Użytkowników przechowujemy przez okres realizacji usługi. Po wykorzystaniu uprawnienia do cofnięcia zgody na przetwarzanie, Twoje dane osobowe zostaną zanonimizowane, z wyjątkiem następujących danych: imię, nazwisko, adres e-mail, historia aplikacji oraz informacja o wyrażonych zgodach (te dane będziemy przechowywać jeszcze przez okres 3 lat od realizacji uprawnienia dla celów rozpatrywania skarg oraz roszczeń związanych z korzystaniem z naszych usług).
Dane osobowe Użytkowników oraz zawarte w plikach cookies przechowujemy przez czas odpowiadający cyklowi życia zapisanych na ich urządzeniach plików cookies. W zakresie sposobu oraz podstawy pozyskiwania zgody na zapisywanie plików cookies na urządzeniu końcowym użytkownika zastosowanie znajdują przepisy Ustawy Prawo Komunikacji Elektronicznej.
Dane osobowe Użytkowników, którzy kierują do nas różne zapytania, skargi i wnioski, w tym dane zawarte w treści kierowanych do nas wiadomości, przetwarzamy przez okres niezbędny do rozpatrzenia danego zapytania, skargi lub wniosku, jednak nie dłużej niż przez okres 3 lat od otrzymania określonej wiadomości. Jeżeli określona wiadomość stanowi lub może stanowić dowód w postępowaniu przed sądem lub innym organem państwowym, możemy przechowywać takie wiadomości i zawarte w nich dane osobowe do czasu prawomocnego zakończenia postępowania.
8. JAKIE SĄ TWOJE PRAWA Z ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM TWOICH DANYCH OSOBOWYCH?
Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na formularzu kontaktowym lub poprzez kontakt określony w punkcie 2 niniejszej Polityki.
Prawo do cofnięcia zgody
Masz prawo do cofnięcia każdej zgody, jakiej udzieliłeś w momencie wypełnienia formularza aplikacyjnego w Serwisie, jak również podczas korzystania z poszczególnych usług i funkcjonalności oferowanych w Serwisie. Cofnięcie zgody ma skutek od momentu wycofania zgody. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie dokonywane przez nas zgodnie z prawem przed jej cofnięciem.
Cofnięcie zgody nie pociąga za sobą dla Ciebie żadnych negatywnych konsekwencji. Może jednak uniemożliwić dalsze korzystanie z usług lub funkcjonalności, które zgodnie z prawem możemy świadczyć jedynie za zgodą.
Podstawa prawna: art. 7 ust. 3 RODO
Prawo do sprzeciwu wobec wykorzystania danych
Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec wykorzystania Twoich danych osobowych, w tym profilowania, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, np. w związku z marketingiem naszych produktów i usług oraz naszych klientów, prowadzeniem statystyki korzystania z poszczególnych funkcjonalności Serwisu oraz ułatwieniem korzystania z Serwisu, a także badaniem satysfakcji.
Rezygnacja z otrzymywania komunikatów marketingowych dotyczących naszych produktów lub usług lub naszych klientów, będzie dla nas oznaczać Twój sprzeciw na przetwarzanie Twoich danych osobowych, w tym profilowanie w tych celach.
Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw.
Podstawa prawna: art. 21 RODO
Prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”)
Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych. Żądanie usunięcia wszystkich danych osobowych będziemy traktować jako odstąpienie od udziału w konkursie aplikacyjnym.
Masz prawo żądania usunięcia danych osobowych, jeżeli:
a) wycofałeś określoną zgodę, w zakresie w jakim dane osobowe były przetwarzane w oparciu o Twoją zgodę;
b) Twoje dane osobowe przestały być niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w których były przetwarzane;
c) wniosłeś sprzeciw wobec wykorzystywania Twoich danych w celu prowadzenia statystyki korzystania z Serwisu;
d) Twoje dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem.
Pomimo żądania usunięcia danych osobowych, w związku z wniesieniem sprzeciwu lub wycofaniem zgody, możemy zachować pewne dane osobowe w zakresie niezbędnym do celów ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Dotyczy to w szczególności danych osobowych obejmujących: imię, nazwisko, adres e-mail oraz historię aplikowania, które to dane zachowujemy dla celów rozpatrywania skarg oraz roszczeń związanych z korzystaniem z naszych usług.
Podstawa prawna: art. 17 RODO
Prawo do ograniczenia przetwarzania danych
Masz prawo do żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych. Jeżeli zgłosisz takie żądanie, do czasu jego rozpatrzenia uniemożliwimy Ci korzystanie z określonych funkcjonalności lub usług, z których korzystanie będzie się wiązało z przetwarzaniem danych objętych żądaniem.
Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych w następujących przypadkach:
a) gdy kwestionujesz prawidłowość swoich danych osobowych – wówczas ograniczymy ich wykorzystanie na czas potrzebny nam do sprawdzenia prawidłowości Twoich danych, nie dłużej jednak niż na 21 dni;
b) gdy przetwarzanie Twoich danych jest niezgodne z prawem, a zamiast usunięcia danych zażądasz ograniczenia ich przetwarzania;
c) gdy Twoje dane osobowe przestały być niezbędne do celów, w których je zebraliśmy lub wykorzystywaliśmy, ale są one potrzebne Tobie w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
d) gdy wniosłeś sprzeciw wobec wykorzystania Twoich danych – wówczas ograniczenie następuje na czas potrzebny do rozważenia, czy – ze względu na Twoją szczególną sytuację – ochrona Twoich interesów, praw i wolności przeważa nad interesami, które realizujemy, przetwarzając Twoje dane osobowe.
Podstawa prawna: art. 18 RODO
Prawo dostępu do danych
Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, a jeżeli ma to miejsce, masz prawo:
a) uzyskać dostęp do swoich danych osobowych;
b) uzyskać informacje o celach przetwarzania, kategoriach przetwarzanych danych osobowych, o odbiorcach lub kategoriach odbiorców tych danych, planowanym okresie przechowywania Twoich danych lub o kryteriach ustalania tego okresu, o prawach przysługujących Ci na mocy RODO oraz o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego, o źródle tych danych, o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu oraz o zabezpieczeniach stosowanych w związku z przekazaniem tych danych poza Unię Europejską;
c) uzyskać kopię swoich danych osobowych.
Podstawa prawna: art. 15 RODO
Prawo do sprostowania danych
Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. W odniesieniu do pozostałych danych osobowych masz prawo żądać od nas sprostowania tych danych (jeżeli są nieprawidłowe) oraz ich uzupełnienia (jeżeli są niekompletne).
Podstawa prawna: art. 16 RODO
Prawo do przenoszenia danych
Masz prawo otrzymać swoje dane osobowe, które nam dostarczyłeś, a następnie przesłać je do innego, wybranego przez siebie, administratora danych osobowych, np. do innego operatora podobnych serwisów. Masz również prawo żądać, by dane osobowe zostały przesłane przez nas bezpośrednio takiemu innemu administratorowi, o ile jest to technicznie możliwe.
Twoje dane osobowe wyślemy w postaci pliku w formacie csv. Format csv jest formatem powszechnie używanym, nadającym się do odczytu maszynowego i pozwalającym na przesłanie otrzymanych danych do innego administratora danych osobowych.
Podstawa prawna: art. 20 RODO
W jakim czasie spełniamy Twoje żądanie?
Jeżeli, w wykonaniu wymienionych powyżej uprawnień, występujesz do nas z żądaniem, spełniamy to żądanie albo odmawiamy jego spełnienia niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu miesiąca po jego otrzymaniu. Jeżeli jednak – z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań – nie będziemy mogli spełnić Twojego żądania w ciągu miesiąca, spełnimy je w ciągu kolejnych dwóch miesięcy informując Cię uprzednio o zamierzonym przedłużeniu terminu.
Ze względów technicznych, potrzebujemy zawsze 24h na dokonanie aktualizacji wybranych przez Ciebie ustawień w naszych systemach. Dlatego może się zdarzyć, że otrzymasz od nas w trakcie aktualizacji systemów wiadomość e-mail, z której otrzymywania zrezygnowałeś.
Zgłaszanie skarg, zapytań i wniosków
Możesz zgłaszać do nas skargi, zapytania i wnioski dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych oraz realizacji przysługujących Ci uprawnień w trybie określonym w pkt 2 niniejszego dokumentu.
Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa (www.uodo.gov.pl).
9. W JAKI SPOSÓB DBAMY O BEZPIECZEŃSTWO TWOICH DANYCH OSOBOWYCH?
Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić bezpieczeństwo Twoich danych osobowych. Serwisy używają szyfrowanej transmisji danych (SSL) podczas wprowadzania danych do formularza aplikacyjnego, co zapewnia ochronę identyfikujących Cię danych oraz znacząco utrudnia przechwycenie tych danych przez nieupoważnione systemy lub osoby.
10. W JAKI SPOSÓB KORZYSTAMY Z PLIKÓW COOKIES?
Serwis korzysta z plików cookies.
Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
- tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
- utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
- określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.
W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics
Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.
W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/
Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?
Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudni, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze strony www.
W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową / system i postępuj zgodnie z instrukcjami:
11. PROWADZENIE PROFILI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
Prowadzimy profile firmowe w mediach społecznościowych tj. na Tiktok, Facebook oraz Instagram. W związku z tym jako Administrator danych osobowych przetwarzamy dane osobowe użytkowników, którzy wchodzą w interakcję z nami.
Dane osobowe przetwarzamy w oparciu o podstawę prawną, jaką jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO tzn. prawnie uzasadniony interes polegający na prowadzeniu profili społecznościowych w celach biznesowo-promocyjnych oraz kontaktowych.
Użytkownicy korzystający ze wskazanych serwisów społecznościowych mogą zapoznać się z politykami prywatności tych serwisów pod adresami:
1. Tiktok – https://www.tiktok.com/legal/page/eea/privacy-policy/pl
2. Facebook – https://pl-pl.facebook.com/privacy/policy/
3. Instagram – https://privacycenter.instagram.com/policy
Jako administrator danych osobowych mamy dostęp do takich informacji jak: dane znajdujące się na profilu użytkownika, aktywność w ramach naszych stron profilowych, reakcje oraz treść komentarzy, treść wiadomości prywatnych oraz inne dane osobowe, które mogą zostać nam przekazane przez użytkowników w związku z nawiązaniem kontaktu i interakcjami. Ponadto mamy dostęp do danych statystycznych i analitycznych udostępnianych w ramach funkcji poszczególnych serwisów społecznościowych. Przetwarzanie danych związane jest z korzystaniem przez Państwa z określonych mediów społecznościowych i interakcję z nami poprzez profile firmowe, w tym komunikacji związanej z prowadzoną przez nas działalnością i świadczonymi usługami.
Dane przetwarzane w ramach prowadzonych profili w mediach społecznościowych nie są przez nas udostępniane podmiotom trzecim, chyba że ma to związek z realizowanymi przez nas usługami i za zgodą użytkownika oraz po poinformowaniu go o tym fakcie, a także w sytuacji, gdy będzie to uzasadnione potrzebą obrony lub dochodzenia roszczeń lub też udostępnienia na mocy obowiązujących przepisów prawa.
W związku z powyższym przysługują Państwu wszelkie prawa wskazane w niniejszej polityce prywatności. W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z nami lub z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych.
12. ZMIANY W POLITYCE PRYWATNOŚCI
Stosownie do potrzeb możemy zmieniać i uzupełniać Politykę Prywatności. O wszelkich zmianach lub uzupełnieniach poinformujemy Cię poprzez zamieszczenie odpowiednich informacji na głównych stronach Serwisu, a w przypadku istotnych zmian możemy wysłać Ci także odrębne powiadomienia na wskazany przez Ciebie adres e-mail.
Polityka Prywatności nie ogranicza żadnych uprawnień przysługujących Ci zgodnie z przepisami prawa.
13. WYKAZ DOSTAWCÓW USŁUG
1. Usecase – jako dostawca utrzymania i rozwoju portalu
2. SI-Consulting – jako dostawca hostingu dla portalu
Polski
Українська